Grup Hepsi Fan Club

Grup Hepsi Fan Club Sitesine Hoşgeldiniz
 
AnasayfaPortalliTakvimSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 NeDeN YaSeMiN..??

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
BuSu-[Y]

avatar

Mesaj Sayısı : 14
Yaş : 23
Localisation : İzmir
Kayıt tarihi : 08/04/07

MesajKonu: NeDeN YaSeMiN..??   Paz Nis. 08, 2007 1:16 pm

Arkadaşlar neden YASEMİN Very Happy

Bn onu zaten NEDENSİZ olduğu için ÖLÜMÜNE SEVİYORUM...
İMKANSIZ OLDUĞU İÇİN... EN ÖZEL OLDUĞU İÇİN... pale
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gruphepsimizfan.jconserv.net
GÜLÇİN KOLİK

avatar

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 22/04/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Çarş. Nis. 25, 2007 1:16 am

GÜZEL VE TATLI OLDUĞU İÇİN
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
MeLiSa_YoShY

avatar

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 07/06/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Perş. Haz. 07, 2007 7:28 am

içimden öle geliyo,sebebi yok Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
iassemyn

avatar

Mesaj Sayısı : 18
Yaş : 22
Kayıt tarihi : 07/06/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Perş. Haz. 07, 2007 7:29 am

yasemin'i nie sevdiğimi bilmiyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yasemineren.phpbb3.net
ela



Mesaj Sayısı : 1
Kayıt tarihi : 15/05/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Ptsi Tem. 02, 2007 11:20 am

yasemin bnm icin cook değerli onu gercektn ilk gordugm gunden beri seviorm ve yakından gordkten sonra dahada cok arttı sevgim ve yasemin lutfen arabanla kaza yapma eger sana bişi olursa ben olurum lutfen bizi yanlaz bırakma seni coook seviorm dunyalar guzeli yoshmm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yoshy_mania-elyf
ÖzeL Üye


Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 04/07/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Çarş. Tem. 04, 2007 3:55 am

O bir MeLek oLduu için onu çoq seviorm=)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yoshy_ceren
|~|YoSyCi Üy€ C€R€N|~|
avatar

Mesaj Sayısı : 202
Kayıt tarihi : 08/07/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Ptsi Tem. 09, 2007 3:13 pm

süper bi kız mor menekşemm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BuseYasemin
[sHumi'm]-BuSe&Yoshysi
[sHumi'm]-BuSe&Yoshysi
avatar

Mesaj Sayısı : 55
Kayıt tarihi : 13/07/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Cuma Tem. 13, 2007 1:15 am

Wlla bnce herşeyiyile yaseminm onu nedn sewdmi bimiorm.. yni bn onu ndnsis sewiorm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hepsien.forumlari.org
YASEMİNCİ
|~|YoSyCi Üy€ C€R€N|~|
avatar

Mesaj Sayısı : 12
Kayıt tarihi : 20/07/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Cuma Tem. 20, 2007 2:15 am

SEWBEP YOK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yoshy_ceren
|~|YoSyCi Üy€ C€R€N|~|
avatar

Mesaj Sayısı : 202
Kayıt tarihi : 08/07/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Paz Ağus. 12, 2007 6:52 am

yasemin süper bi kız ve hepsiden aslınd abi tek bunlardan dolaıyıda diil bir sürü şey var tatlılığı güzelliği
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yoshy_manyax_selcen
Y@sEm!N gÖrEn M@sUm SeLcEn
avatar

Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 25/08/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   C.tesi Ağus. 25, 2007 5:15 am

YaSeMiN..Benim sonsuzluğum...o benim herşeim...onu anlatamıyorumki..kelimeler düğümleniyor zaten düğümlenmesede onu anlatmaya yetmezki...bir insan susuz 3 gün..yemksiz 40 gün yaşayabilir ama nefesi olmadan 1-2 dakika??bende şimdi ölü gibiyorum..ve özlüyorum.hemde çok.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aramin_obsesesif_hastası

avatar

Mesaj Sayısı : 18
Kayıt tarihi : 15/10/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Salı Ekim 30, 2007 7:53 am

MeLiSa_YoShY demiş ki:
içimden öle geliyo,sebebi yok Crying or Very sad
AYNENE
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
angel_yasemin
sev!ye 1
sev!ye 1
avatar

Mesaj Sayısı : 81
Kayıt tarihi : 20/12/07

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Paz Ocak 20, 2008 11:20 am

spr ve farklı oldugu için!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gülçin_cemre

avatar

Mesaj Sayısı : 49
Kayıt tarihi : 15/03/08

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Paz Mart 16, 2008 1:37 pm

sebebi yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kömür_prensesim
sev!ye 1
sev!ye 1
avatar

Mesaj Sayısı : 79
Kayıt tarihi : 12/06/08

MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   Ptsi Haz. 16, 2008 1:17 pm

sebep yokk pale
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: NeDeN YaSeMiN..??   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
NeDeN YaSeMiN..??
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» KUZEY KIBRIS
» Bekir'e karşı hislerim yok ki, neden uğraşayım
» cennet cehennem magarasi(mersin)
» yasemin şaka albümü teşekkür yazısı
» Yasemin'le Herhangi Bir Anı

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Grup Hepsi Fan Club :: GRUP HEPSİ :: YASEMİN-
Buraya geçin: